Auto-serwis

Naprawiamy już 46 lat!

W Serwisie Euro TiM , zobowiązujemy się do utrzymania bezpieczeństwa i niezawodności Twojego samochodu.
Oferujemy sprawdzenie oraz naprawę wszystkich elementów i układów działania samochodów osobowych i dostawczych, dla bezpieczeństwa Twojego i Twojej rodziny.

Co Cię interesuje?

Kliknij w interesujące Cię zagadnienie

Jakość płynu hamulcowego zależy głównie od jego temperatury wrzenia – im jest ona wyższa, tym lepsza. Niestety, płyny dostępne w handlu są higroskopijne, czyli wchłaniają wodę z powietrza. Po otwarciu opakowania ich temperatura wrzenia wynosi 250 – 300 stopni Celsjusza lub więcej, ale z czasem ta wartość spada. Ponieważ zawsze może nam się zdarzyć mocne zagrzanie hamulców, okresowa wymiana płynu jest zabezpieczeniem przed utratą siły hamowania w takiej właśnie sytuacji. Ponadto świeży płyn ma zawsze lepsze własności antykorozyjne, czyli okresowa jego wymiana pozwala uniknąć awarii hamulców, takich jak „zapieczenie” i korozja cylinderków, uszkodzenie uszczelnień, itp. Z tej przyczyny producenci samochodów zalecają, w normalnych warunkach eksploatacyjnych, wymianę płynu hamulcowego co dwa lata.

 Świadczymy usługi serwisowe opon (od runflat do 4×4) wraz z oryginalnym produktami wszystkich renomowanych producentów opon. Dokładnie sprawdzimy, zrobimy rotację wyważa i wymienimy opony optymalnie dla Twojego typu samochodu, tak jak zaplanował producent. A kiedy nadejdzie czas aby wymienić je na nowe, określimy specjalnie dla ciebie prawidłowy rozmiar i rodzaj opony jakie potrzebujesz do samochodu i typu jazdy. Będziesz miał pewność, że nowe opony są prawidłowo zainstalowane. W razie potrzeby na miejscu możemy również sprawdzić geometrię.

 

 

Cennik wyminy opon
(ceny za kpl. – 4szt):

  • na felgi stalowe  140zł
  • na felgi aluminiowe do 17″  160zł
  • na felgi aluminiowe 18″  180zł
  • na felgi aluminiowe 19″  200zł
  • na felgi aluminiowe 20″ od 220zł
  • na felgi aluminiowe 21″ od 250zł
  • Runflat  300zł
  • Terenowe 4×4 do 16″  180zł
  • Terenowe 4×4 17″-19″  220zł
  • Terenowe 4×4 od 20″ od 250zł
  • Dostawcze (c) do 16″  200zł
  • Dostawcze (c) 17″-19″  220zł
  • Wyważanie felg  od 120zł
  • Sezonowe przechowywanie opon od 140 zł
  • Utylizacja opony  13 zł/szt

Dla naszych klientów proponujemy coroczny przegląd diagnostyczny układu klimatyzacji samochodowej. 
Czynności w ramach diagnostyki:
• kontrola sprawności klimatyzacji samochodowej
• kontrola filtra kabinowego 
• kontrola ciśnienia w układzie przed interwencją
• kontrola temperatury przed interwencją 
• kontrola paska linowego i jego naciągu 
• kontrola czystości użebrowania skraplacza

Serwis:
• sprawdzanie szczelności azotem 
• diagnostyka i naprawy 
• wymiany osuszaczy
• naprawy przewodów 

Napełnienie układu klimatyzacji samochodowej: 
Zalecamy minimum raz na 2 lata wymianę lub uzupełnienie czynnika chłodzącego. 

więcej >

Producenci samochodów mają różne wymagania odnośnie wymiany oleju silnikowego. Nawet mimo tego, iż na rynku dostępne są oleje pozwalające na znaczne przedłużenie interwałów wymiany, warto robić to co ok. 10 000 km.To rozwiązanie nie tylko bezpieczniejsze, ale i tańsze. Jeśli bowiem tak wyeksploatowany olej – a raczej smolista ciecz pozbawiona jego właściwości – będzie odpowiedzialny za smarowanie, można spodziewać się awarii.Warto bowiem pamiętać, iż olej ma też inne zadania.To np. chłodzenie silnika, zapobieganie jego zabrudzeniom produktami spalania, zwalczenie wilgoci w silniku.

Wymiana oleju silnikowego co rok lub od 15 000 do maksymalnie 20 000 km(należy pamiętać, że przy wydłużonych interwałach stosuje się specjalnie opracowane niestandardowe oleje)powinno być żelazną zasadą każdego kierowcy. Niezależnie od tego koniecznie jest, by samodzielnie kontrolować nie tylko poziom oleju w silniki, ale również jego kolor.

Jak to zrobić? Samochód z zimnym silnikiem powinien stać na równej powierzchni. Przed uruchomieniem maszyny należy wyciągnąć bagnet, wyczyścić go, a po powtórnym włożeniu sprawdzić na jego miarce ilość oleju oraz konsystencję i kolor smaru. Jeśli jest go za mało – można to odczytać z bagnetu – lub zrobił się czarny, koniecznie czas na wymianę. Niski poziom smarowidła lub jego fatalna jakość – przypalenie, zużycie – doprowadzić może do zatarcia silnika.

Zakup 4-5 litrów oleju silnikowego to koszt ok.150-300 zł, w zależności od rodzaju oleju, producenta i pojemności silnika na ilość oleju. Wymiana – albo wliczona jest w cenę oleju (w przypadku zakupu oleju bezpośrednio w wielu warsztatach), albo zamyka się w kwocie około 20-50 zł. Za dodatkowe kilkanaście – kilkadziesiąt złotych kupuje się również filtr oleju, którego zmiana przy wymianie oleju w silniku jest obowiązkowa.

Wymiana rozrządu to czynność eksploatacyjna, o której musi pamiętać każdy kierowca. Jej zaniechanie może doprowadzić do całkowitego zniszczenia silnika. Wymiana rozrządu nie należy do tanich czynności, ale wykonuje się ją raz na kilka lat. Dzięki niej można cieszyć się bezproblemową pracą jednostki napędowej.

Producenci samochodów dokładnie określają, kiedy należy wymienić rozrząd w danym modelu silnika. Rozrząd wymienia się co określoną liczbę kilometrów przebiegu, albo co określoną liczbę lat, jeśli określony przebieg nie został w tym czasie osiągnięty. Niektórzy producenci zalecają przeglądy paska co określoną liczbę kilometrów, aby skontrolować ich stan. Graniczna data wymiany paska jest wówczas określana w latach.

W niektórych przypadkach mechanicy zalecają znaczne skrócenie czasu, podawanego przez producenta auta – niekiedy nawet o połowę. Ma to na celu zapobieżenie pęknięciu paska. Dotyczy to niektórych modeli silników, podatnych na uszkodzenia paska. Przykładem mogą być silniki benzynowe 2.0 TS, stosowane w Alfach Romeo 145, 146, 147 i 156

Regularne przeglądy w dobrym serwisie dają Tobie i Twojej rodzinie bezpieczeństwo i pewność prowadzenia. Twój samochód ma dużo obowiązków. Zabiera Cię do pracy. I dzieci do szkoły. Nie może być spóźniony, na trening piłki nożnej Twojego syna czy kółko teatralne córki. Zastępuje Ciebie w targaniu zakupów do domu… Co najważniejsze, wszystkie te rzeczy i wiele innych, muszą być wykonane dla bezpieczeństwa Twojego i Twojej rodziny. 

W Serwisie Euro TiM , zobowiązujemy się do utrzymania bezpieczeństwa i niezawodności Twojego samochodu. W rzeczywistości, nasi mechanicy są przeszkoleni do wykonywania przeglądów fabrycznych większości pojazdów. Przeglądy u nas są czymś więcej niż tylko zmiana oleju. Zaczniemy od zmiany oleju i filtra oleju, będąc pewnym jaką lepkość oleju zaleca producent. A kończymy na kompleksowym sprawdzeniu całego pojazdu. Jeśli nie wiesz jaki przegląd serwisowy zaleca producent twojego samochodu, przyjdź do nas a my dokładnie sprawdzimy Twoje auto od wierzchołka anteny radiowej do wentyli w oponach. 
Po zakończeniu przeglądu przedstawimy Państwu pełną pisemną informacji na temat stanu pojazdu, jak również dokonamy wpisu w książce serwisowej pojazdu. 

Oferujemy: 
– Sprawdzenie oświetlenia zewnętrznego 
– Sprawdzenie poziomu oleju w silniku 
– Sprawdzenie poziomu płynu chłodniczego 
– Sprawdzenie poziomu płynu hamulcowego 
– Sprawdzenie stanu wycieraczek 
– Sprawdzenie stanu opon i ciśnienia w kołach, ewentualne uzupełnienie 
– Sprawdzenie filtra powietrza, ewentualnie wymiana 
– Wymiana oleju silnikowego i filtra (w cenie do 4l oleju) 
– Sprawdzenie elementów zawieszenia – przód 
– Sprawdzenie elementów zawieszenia – tył 
– Sprawdzenie stanu hamulców – przód 
– Sprawdzenie układu napędowego – stan połączeń, wycieki, stan przegubów i osłon 
– Sprawdzenie poziomu oleju w układzie wspomagania kierownicy 
– Sprawdzenie skoku pedału sprzęgła, ewentualna regulacja 
– Sprawdzenie naciągu pasków klinowych, ewentualnie regulacja 
– Sprawdzenie układu wydechowego – stan połączeń, korozja 
– Sprawdzenie układu kierowniczego – luzy, stan połączeń 
– Sprawdzenie stanu klem akumulatora, ewentualnie oczyszczenie i nasmarowanie

Diagnostyka komputerowa, programowania, adaptacje samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych i autokarów.
Wypalanie DPF, FAP
Kasowanie inspekcji olejowych. 
Posiadamy komputery diagnostyczne: 
-Texa CAR i Truck 
-Bosch KTS
-CDIF3
-Carman Scan (auta japońskie i koreańskie)
-PGM Honda 
Mamy wszystkie złącza i końcówki diagnostycze do aut produkowach od lat 90.!!! japońskie, koreańskie, amerykańskie, europejskie.

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Skonatktuj się z nami i umów się na wizytę w naszym serwisie